zaterdag 14 januari 2012

Even wat anders

Het jaar en dan vooral de eerste week ging ik voortvarend aan de slag met mijn nieuwe baan in de bouw, maar na de eerste 8 huisjes, wilde ik even mijn zinnen verzetten. Wat nu? In de kerstvakantie zijn we alvast gaan zoeken voor een camping in het zonnige Italie om daar de grote vakantie door te brengen. Na 3 avonden zoeken op het internet, nog niks gevonden...zucht...Toen bedacht ik dat we dan maar beter weer terug konden gaan naar Frankrijk, daar hadden we de laatste 2 jaar tenslotte een prima tijd doorgebracht. Zo burgelijk zouden we toch niet zijn, riep mijn DH! Nou , kijk eens of plekje 36 nog vrij is riep ik daarna....en jawel hoor, wij gaan voor de 3de x op rij naar dezelfde camping terug!
Om dit te vieren heb ik daarom maar een klein borduurwerkje gemaakt, misschien straks leuk om aan de eigenaresse van de camping te geven? Vervolgens ging natuurlijk de hele borduurdoos open en vond ik nog een werkje wat ik vorig jaar heb gemaakt. Het lapje kocht ik in Vijfhuizen (had ik er maar meer meegenomen...spijt...). Het zijn natuurlijk wel hele grote gaatjes, maar je de ogen zijn ook niet meer wat het geweest is toch?
En toen we toch helemaal van de bouwplanning waren afgeweken, ook nog maar wat vorderingen gemaakt aan mijn blauw-gele quilt.Ik ben er in 2011 mee begonnen en dit jaar wil ik em af hebben, zou het gaan lukken?
Volgende week komen de huisjes weer hoor! Beloofd!

Fijne weekend allemaal,

Geen opmerkingen: