maandag 6 februari 2012

Vijfhuizen Quiltbeurs

Je gaat naar een quiltbeurs en je komt thuis met.....een nieuwe tas. Tada..ik kon hem echt niet weerstaan.


Ben helemaal flieft op die roosjes, dat heb ik met stofjes nou ook altijd. Roosjes, roosjes, roosjes. En op de 2de plaats komt kantjes, bandjes, strookjes en vooral roze.


Als moeder van een echte mannenhuishouding ( DH en 2 DSs) vind ik dat ik me dit dan wel mag veroorloven. Ik heb me kunnen inhouden met de stofjes, omdat ik op dit moment nog zoveel projectjes heb liggen en ik hier toch echt eerst iets van moet afmaken...vind ik. In de stand van Dorry heb ik met open mond staan kijken naar de vingerhoedjesquilt van Supergoof.

Wat een mooie quilt is dit toch. Er zijn natuurlijk al vele foto's van gemaakt, maar voor mijn eigen inspiratie heb ik em toch maar genomen. Als ik dan eens even geen zin heb, hoef ik alleen maar naar deze quilt te kijken en dan komt de inspiratie weer vanzelf.

Tot gauw,

1 opmerking:

Anoniem zei

Jeetje Sas wat herkenbaar. Dat van die tas dan he? Ik heb ook altijd allerlei plannen van dingen die ik kopen wil, maar het loopt altijd anders.
Trouwens dat van die roosjes, kantjes en bandjes ben ik helemaal met je eens.
Leuk die foto van de vingerhoedjesquilt. Ik had hem in het echt ook zien hangen en kwam toen tot de conclusie dat die van mij een beetje donker wordt. Dus ik ben nu ook maar met wat fellere kleurtjes begonnen. Het is een heerlijk werkje. Volgend jaar wil ik graag met Ester en met jou mee. Hopen dat het weer dan wat beter is.

Groetjes

Wietske