zondag 20 mei 2012

Daar ben ik weer.

Na een paar weken te hebben geschitterd door afwezigheid, zijn we weer online. Een mens kan het toch maar druk hebben nietwaar? En waarmee dan wel, zullen jullie denken. Nou allereerst natuurlijk de mei-vakantie. We hebben de klapkar (vouwwagen, alias tenttrailer) weer van stal gehaald en heerlijk een weekje in Overijssel doorgebracht. Fantastische camping, goed weer en een hele hoop rust.
 Ik had niet te veel meegenomen en uiteindelijk alleen maar vilten sleutelhangers gemaakt. Altijd leuk om als cadeautje weg te geven. Er zitten wat oude bekende bij maar voor de oplettende kijker, ik ben alvast een beetje aan het voorbereiden voor halloween....beter te vroeg dan wederom te laat!


En dat dit aanstekelijk werkt, zelfs als je alleen maar zonen hebt blijkt maar weer, want de vilt-doos is inmiddels geplunderd voor het maken van Ipod-hoesjes door de beide heren. Voor een eerste poging ben ik toch wel trots op mijn mannen. Of Apple er ook blij mee is?????


 Tot gauw!

Geen opmerkingen: