zondag 21 oktober 2012

Mysterie Quilt

Op de maandelijkse Bee werd door Jacqueline van Samsara Quilting het idee geopperd om mee te gaan doen met de mysterie-quilt uit de Patronenpost. Dit is een heel leuk kwartaalblad dat alleen maar paperpiecing patronen maakt en publiceerd.

 Een aantal van ons werd direct enthousiast en zo ook ikke. Eigenlijk wilde ik niks nieuws meer beginnen want er ligt nog zoveel dat af moet, maar ja...Gelukkig is dit maar 3 delen en wordt het geen supergroot project (denk ik..). Dus meteen kleurtjes uitgezocht en begonnen met kopiĆ«ren  Ik heb het patroon op heel dun kopieerpapier geprint en ga dus lekker op dit papier naaien.

Ik heb nu de 4 middenstukken klaar en ga aan de randen beginnen, daarna volgen de 4 hoeken en daarna zien we wel weer verder. Ik loop iets achter (begon wat later hiermee) want het 2de deel is reeds gepubliceerd, maar dat kan ik nog wel inhalen.


 En dan ben ik nog helemaal vergeten om te vertellen dat ik naar de show van 24Kitchen live on stage ben geweest. Heerlijk een avondje weg met vriendin Ester in de Heineken Music Hall. Vooraf konden we ons laten fotograferen en zie hier.....
Het was een hele leuke avond met zelfs een speciaal ontworpen HMH cupcake in de pauze, Lekker smullen! De recepten kregen we mee, dus nu kunnen we zelf thuis aan de slag.

Smakelijk,

3 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nou wat staan jullie er leuk op zo samen. Zie ik Esther ook eens weer, lang geleden hoor, te lang.
mooie kleuren gebruik je Sas.
Ik zat trouwens laatst op de cursus bij Dorry en daar waren 2 dames bij jou uit de buurt die vaak stofjes kopen bij Samsara, grappig he?

liefs

Wietske

Monica zei

Leuke mysterie quilt lijkt mij dat, en gezellige avond hebben jullie gehad

Anoniem zei

Wat een beauties op de foto en succes met de mysterie. groetjes Wilma