zaterdag 17 maart 2012

Rommelmarkt

Vandaag was er een rommelmarkt in het dorp en omdat ik altijd wel in ben voor iets leuks ging ik dus al vroeg op pad. Eerst de laatste boodschapjes gehaald en om 09.00 uur stond ik in de rij voor het terrein! Dacht ik vroeg te zijn, het zou immers op dat tijdstip beginnen, maar kon ik achteraan aansluiten. Nou ben ik geen mens voor dit soort druktes. Probeer ook altijd te vermijden om op zaterdag in het dorp te komen en nou belandde ik er toch nog middenin. Maar al snel vond ik iets van mijn gading...
Later bleek het ook het enige te zijn, want door alle drukte zag ik verder niks leuks (wat er vast wel was!), maar ik ben hier superblij mee. Bij het opendoen zat er ook nog een kleine verrassing in, namelijk wat oud naaigerei. Mijn dag kan niet meer stuk!



Fijne dag allemaal,

1 opmerking:

ineke zei

Wat leuk zo'n onverwachtse vondst.Kunnen leuke dingetjes in. groetjes inek