maandag 19 maart 2012

Wederom een kussenrol..

Dacht ik klaar te zijn met die kussenrollen, kreeg ik toch nog een verzoek om er eentje te maken. Ze werd 14 jaar vandaag (Maybritt van harte proficiat!) en het moesten stoere kleuren worden en vooral geen bloemetjes!!
Met een stukje behang ging ik naar stoffen zoeken en dat lukte vrij snel. Zie hier het uiteindelijke resultaat.



Van de restjes kon ik nog net een kussenhoes maken en daarmee was mijn opdracht klaar. volgens mij was ze er wel blij mee. Al met al dus nog niet veel aan mijn projecten bezig geweest, maar deze week ga ik er voor!

Tot later,

3 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Het is een kei leuke set.

angela zei

En of ze er blij mee is. Thanks namens maybritt.

Unknown zei

Dis baie mooi kussings wat jy gemaak het, en die mandjie van die rommelverkoping was sowaar 'n fonds!!