zondag 22 december 2013

Keuzes

Na veel wikken en wegen is de keus gevallen op:



Tja, nu weten jullie nog niets....eerst even dit hele mooie pakketje van Steekjes & Kruisjes uitpakken....


 Mooi he? Een naturel borduurrand met een heel fijn wit randje. Daar hou ik wel van en ik wil dan ook gaan borduren met het mooie Aurifil garen in wit. Lijkt me heerlijk werken met dat garen van de klos. Vriendinnetje Wietske heeft al de nodige klossen opgestuurd. En dat moest natuurlijk meteen uitgeprobeerd worden....


Zal ik met 1 of met 2 draden borduren? Heb ook nog even overwogen om oud-roze te nemen, maar de keus is gevallen op het middelste rijtje steekjes ( een dubbele draad). Geen idee hoeveel garen ik nu nodig heb, maar 12 januari gaan vriendinnetje Ester (nog geen blog) en ik gezellig een dagje naar het Bossche Atelier om kennis te maken met Simone van Soed Idee. Neem ik gelijk weer genoeg garen mee...

En om even in de naturellen te blijven even een paar plaatjes van hele mooie cadeautjes die ik afgelopen week heb mogen ontvangen




Prachtig nietwaar? Ik ben er ook heel erg blij mee. Snappen jullie nu de keuze van mijn borduurband?

Fijne avond allemaal,

2 opmerkingen:

Monica zei

Dat stramien ziet er mooi uit, en ik ben sinds afgelopen week ook met Aurifil garen aan het borduren. is erg handig. succes met al je rojectjes

wietskesquilts.blogspot.nl zei

He Sas, nou breng je mij weer aan het twijfelen met de kleur!!!!!
Ik vind dat wit toch ook zo mooi terwijl ik eigenlijk besloten had om de Curacaokleuren blauw en groen te gaan gebruiken.
Gelukkig hebben we nog even, maar we hebben al wel jouw witte klossen besteld, al stuur ik de grote klossen maar niet meer over de post. Heb je gezien wat het kostte?
MMMM net zo duur als de klossen zelf zijn.
Nou ja voor jou.....
slaap lekker en liefs

doeg