woensdag 18 december 2013

Terug in Blogland

Het heeft even geduurd, maar daar ben ik dan weer. Soms heb je gewoon even teveel andere leuke dingen te doen en komt het bloggen even op een lager pitje te staan. Dat wil niet zeggen dat ik stil zit hoor! De sterretjes-quilt vordert gestaag en heeft zijn eind nog niet bereikt. Althans, de jellyrol is nog niet op.
Wat begon als een verzameling losse sterretjes is inmiddels voor een groot deel aan elkaar verbonden met driehoeken.


We gaan gewoon ermee door en zien wel hoe groot het uiteindelijk gaat worden.

Daarnaast ben ook ik ondertussen besmet met het borduurvirus! Wat een hype is dat aan het worden zeg. Je zal maar een randje per week mogen borduren. Ik stel me zo voor, even lekker rustig op de bank geïnstalleerd met een kopje thee en borduurwerkje bij de hand, gewoon je wekelijkse randje borduren.
En na een jaar heb je een fantastische mooi rol borduurwerk! Qua linnen en borduurgaren zijn al menig scenario de revue gepasseerd, maar uiteindelijk ben ik eruit. Zodra het binnen is laat ik een foto zien!


Om alvast te oefenen met dat hele fijne linnen ben ik aan een proeflapje begonnen. Een mooie needle rol van Soed-Idee, gekocht bij mijn vriendinnetje Wietske in Den Bosch.
Ben bang dat ik er wel wat hulp bij moet gebruiken want de ogen zijn niet meer wat het geweest is....

Fijne middag allemaal.


1 opmerking:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ach jij ook al? Ik dacht dat jij altijd 25 bleef!!!!
Het wordt wel heel mooi hoor Sas